Skisesongen er i gang!
En ny skisesong står for tur og det er bare å glede seg til vinteren. Her er terminlista over rennene som passer for barn 9 år (året du fyller ni) og eldre. Og en oversikt over rennene som inngår i Milslukern Cup (for 13-14 åringer) og BDO cup (for 15-16 åringer).
På Lauritz Bergendahl minneløp, Oslo Skifestival, KM langrenn, Rossignolrennet, Njårdrennet, Heming-rennet og Naborunden, møtes vi ved SIF-teltet, hvor det er smørehjelp. Det viktigste med å gå renn er å få en positiv opplevelse og det sosiale miljøet. Da er det viktig at vi foreldre har ”lave skuldre” og ikke stresser. Det er jo bare et skirenn!! Påmelding til rennene gjør hver enkelt gjennom www.minidrett.no og
NB!!! gå kun de rennene som «passer». Det skal ikke være noe rennpress!!
Naborunden har egen påmelding og nærmere info kommer. Datoene er som følger:
19/1 klassisk i Sørkedalen, 9/2 skicross på Fossum og 2/3 friteknikk i Holmenkollen.
Det er sendt ut info om Ungdomsbirken 15. mars. SIF har reservert hotellrom og info er sendt ut. Vi var mange familier i fjor, og det var en veldig hyggelig helg. Finner du ikke mailen med info, så ta kontakt på Knut.Borbe@gmail.com
Skriv ut vedlegget og heng den på kjøleskapet. Håper vi bli mange SIF’ere i år også.
Stor ski-hilsen!!
Knut Borbe

Fra venstre Fredrik Borbe, Mats Grøholdt i Torsby skitunnel. Her finpusses skiteknikken før en ny sesong. Torsby ligger kun to og en halv times kjøring fra Oslo, og et dagskort koster 300 kr for voksne og 160 kr for de under 15 år.

To stolte SIF’ere etter et flott gjennomført Ivar Formos Minneløp, løpet som en alltid løper om høsten. Løpet går i flott terreng og passer alle nivåer.
På bilde fra venstre Anette Borbe og Jenny Bergan


